2015年6月3日 星期三

2015-5-30二人大浪西露營(一)


二人行-大浪西露營!!




老馮晚上突然決定明天出發!我立即執野!!

今日天氣十分酷熱!
一早入西貢嘆早餐!
二人行最方便!!


西貢麥噹噹門口等車!

好快去到西灣亭!

起步前指定動作!


正!超曬!!


老馮邊行邊要靠清涼的溪水降溫!


慢慢行!


45分鐘就入村啦!


十幾年冇來露營啦!


我選擇喱處紮營-方便釣夜魚!


可紮兩個營!



但最後放棄紮喱處!




剛起飛魚(天幕)!突然一陣超勁大東風-桿斷!
好彩有老馮立即維修!我有帶三支桿撐飛魚!
每一套統一桿有好處!可以執生!
否則飛魚就飛吾超啦!


廁所緊急維修!




只好行到沙灘尾近水源地方!


最重要水源!



算搵到個有少少樹陰的地方紮營!


剛好水漲邊!



我紮好營後-營友陸繼來緊!
得兩個營香港人!



老馮想搵反D回憶!





一睇陣就知是自由行!


小農莊!


上四疊潭降下溫!



爽!


個飛魚都好多人欣賞!
我行開左D自由行入我屋坐-影相!
返來隔離營友話我知!



住多晚就輕鬆D!


放低個魚咀就知未事啦!
落雨啦!!



我地開餐啦!



好涼爽!


兩個傻人好享受!


因不停雷電-我地放棄釣魚!



早抖!明天見!!


沒有留言:

張貼留言