2014年3月19日 星期三

2014-3-6福建泉州

第一次乘高鐵去泉州......全程四個幾鐘......睇下風景好快就到.....
 
好方便由落馬洲過関......乘地鐵4號線到深圳北站......
 

 
還有時間揾餐廳醫下肚先.......
 
 
嘩!高難度......為左揾食要行四層梯級......全個車站暂時冇電梯...... 
 
 
 
 
終于上到...... 
 
 
為左喱餐......都幾好味......值得.....冇忘記還要落...... 


上車啦..... 

 

服务员態度都幾好......人又靚......車相裡十分干淨......

 
 
慢慢欣賞窗外的景色......
 
由高鐵的誕生......長途巴就難揾食啦...... 
大自然的景色怡人......



 

 





 


睇下不知不覺好快到站啦......三分鐘落車時間......


 
又落大雨.....好彩有人接......
 

 
 
 
我幾日住的地方......給我來不多回憶......
 
 
 
我家幾代都是栽培儿子......爺爺教育孫子......女儿从小學舞蹈.....
 
 

 

 
喱間教堂好耐歷史啦 ......


喱條中山路受保护......



 
 
今次幫我針灸的醫師...... 
 
 
 
 
最喜歡餐廳的餐具很干淨......



各種吾同味的水煮魚......百吃不厭.....





 
超市超級大.....又干淨.....
 






這個尼姑寺十分清靜..... 

 
 




 
落雨濕漉漉......又十分凍.....唯有海邊兜下風.....
 



近幾年泉卅變化好大......


 
 
 


 



 
泉卅華僑大學.....
 
 
風水陣......






 
其實泉卅有好多古跡......但我冇時間去影......希望下次影多D同大家分享啦.....
 

 

沒有留言:

張貼留言