2013年12月11日 星期三

2013-11-17貝澳露營

每年1117我都去露營,今年也不例外......
吾同的是有班營友同我一齊慶祝我又大左一年(老左)......




十點幾來到營地,都吾錯人少少,慢慢搞惦個大本營......





貝澳的日落...... 



老友玩走營,啱趕上開餐...... 



第日甘好天一定營位爆曬......



超大西南風,我地即時起擋風布......



小食


老友,營友陸续入營......




多謝哂各位.......








今晚食晒先走得.......







各位飲埋D糖水......




食到第日.食吾哂吾准走...... 

 

大家好努力...... 



玩到盡,係時候走啦......



出梅好快有車......



我地出東涌等左五架車都上吾到,原來1117是梅窩節...... 






多謝大家給我一個难忘的生日.......




沒有留言:

張貼留言