2013年7月6日 星期六

2013-6-28灣仔露營四日三晚又遇上打風(一)

今次灣仔露最多人數.....大話村加露營之友共三十一人......我真開心......一次露營可以見到甘多老友


去吾同地方帶吾同嘢......執喱又大混亂.....





幾個鐘都算搞惦八成......明早搞惦两成出發.....





大鑊.....維修......唯有行幾轉搬落一層乘搭另一部電梯......





行左幾十次來回.....





爛玩就要付出......死撑......





救星來啦......華哥來啦......肥仔何車我地入黃石......





大飛船長細杜載我地入灣仔......






我和華哥一家共四人又係先頭部隊......





四點前到達南營......





天黑前要搞惦......擺好陣就立即開工......




一個個來......




人多好辦事.....




繼續......




努力......





又搞惦......





左右都開......又一個惦......





真係好累......不知不覺開左十一個營位......搞到天黑......太熱都係煲粥...麵食......













十二點啦两父子還要玩......下海啦.....我倆女士守住大本營......





玩的時間過得特別快......两點幾啦......冲凉早抖




沒有留言:

張貼留言