2013年6月9日 星期日

2013/5/13--5/20又去貝澳玩啦(三)

一霎眼幾日過去......今日好多營友撤退啦......老馮批准可以玩多一日.......





食完早餐......又八下......









吹南風.....一定有喱班人來玩......沙灘够熱鬧.....











佢地又玩我地也照玩......








我就做工課......辦事处員工辦事效率快......不過選擇星期天做就吾适當......電鋸鋸木勁大聲.....又人來人往......



吵到隔離左右的人頭痛......平日人少D或者好D......我地見到樹頭已經一星期啦......






耳仔清靜可以拾嘢啦......





睇下老馮有冇收獲......





哈哈都吾錯......





走先啦......下次再約.....





其他營友夜D走......都好幫我清下冰箱......我做大廚......










營友都走啦......剩下我地幾個......





一早起身天氣吾錯.....






煮左早餐每人一份......各自開餐.....








收拾好返去嘆晚餐.....88










沒有留言:

張貼留言