2013年1月6日 星期日

2012-12-28/2013-1-2貝澳過新年 遇到強烈季候風襲擊二

明知會降温都有所准備......早上一直落大雨......






老馮只好睇漫話.....





食完早餐老友記whatsapp......太大雨落車係巴士站來吾到.....我冇嘢做就去接客啦......





後生仔女避下雨......





做長輩當然要做榜樣啦......幾落力.....





萍果.雪梨.紅羅拔煲猪骨.....





有個廳開餐係幾温暖......




手撕雞最方便.....





碳爐煲老火湯......





好彩坐定定食完飯.....去廁所經過大樹下......雀仔好吵.....冇理由九點幾吱吱喳喳.....我怕中頭獎即時閃開


(驚雀仔屙屎).....原來係雀仔知會我有危機......就係那一霎眼......倒塌啦.....險....險.....









風打到來啦.....樹倒塌.....百幾歲真難玩.....





樹都頂吾順.....軋營方向好重要.....保住個大本營就要趕搬迁......我call幾個壯男帮手.....成功及時搞惦.....





立即返回睇下自己的大本營.....暫時頂得住......





嘩!!打到來......隔離老友的屋倒塌......我第一時間幫佢拆骨......將天幕降低.......明天先打算......





又來......營樹都倒塌......我無能為力......筋疲力盡......安全第一入營叉電(訓覺補充體能)......冇眼睇.....






訓左幾個鐘天光啦.....出來睇下咩環境先.....






嘩.....檢查大本營......睇下D營友......





好靚仔.....全場唯一一個天幕企硬.....真硬頸.....





老友記全部平安冇事......





昨晚雞飛狗走......今日一早大軍轍退.....





好彩冇人受傷......






華D揾乳鴿或雀仔......垃圾筒有一個.....








喱個營係貝澳經磿過八號...十號風球.....但今次頂吾住强烈季候風吹襲.....





喱幾個大本營重傷.....







啤啤定定......





好彩我大本營冇事......可以出來揾食.....最低工資够食餐飯......逢补我巳經熟手......





經歷過昨晚强風......當然全部跟經强風測試過企硬的大本營一樣軋......重建家園......





昨晚渾亂中傷左隻手指......





營地職員今日繁忙.....立即清理倒塌的大樹......





自由行入住女厠更衣室.....男女共用女厠.....白天出去濕平......晚入住五星級酒店......還可以連住两晚......

日頭都佔用更衣室......真荒謬......




辛苦啦.....其實係露營的樂趣......咩風雨冇見過......超好玩......





今晚打邊爐...........昨晚好似去左沙漠......全身都是沙.....够晒沙塵......早D沖返個涼......訓返覺.....




明天會更好.....


4 則留言:

  1. 今次季候風真利害喎! 好彩你個營札得夠硬淨!
    好彩倒塌樹果度無人者! 唔係就危險了!
    [版主回覆01/07/2013 13:16:10]風超勁.....段片搞惦後俾你睇下又幾勁......

    回覆刪除
  2. 經過這次巨風測試後.....全場最扎得穩健是你個營呀...
    [版主回覆01/07/2013 18:56:21]够硬頸......死撐......所以第二日老友記全部轉曬我一個方向

    其實我今次軋的方向做左功課......以往我係另軋一個方向......一年四季只有冬季

    會喱個方向......

    回覆刪除
  3. 嘩~ 強風....
    [版主回覆01/09/2013 13:46:57]勁!!

    回覆刪除
  4. 真攞膽, 比我經歷這露營慘況場面的話, 可能以後怕咗去露營或入貝澳營地了, 你們真強, 風風雨雨都撐得住, 還笑得出, 萬分之服服服
    [版主回覆01/10/2013 02:42:03]誇獎啦.....有得玩我行第一......

    回覆刪除