2012年12月7日 星期五

12-12-3两日一晚黄石露營

諗住冇得出動......老馮放两日假一.二......佢話去吹下風就黃石營地好吾好......我當然OK啦......雖然隻手還未康復......小心輕裝冇問題......


老馮話就話休息......但特別多電話......所以中午先來到西貢食午餐......






本想係大灘露營......睇下先





我喜歡見到大海.......





過黄石......







喱道正......今晚包曬成個營地......





九點半尾班車開走真係好寧靜......





今晚十分寒冷......早D打邊爐......






食飽老馮落碼頭玩一陣......冇收獲勁凍......又有條大鱼係樓梯邊游來游去.....真玩嘢......生虾都吾食.....


返去早頭......





一早馬騮搞搞陣......





老馮去招呼下馬騮仔.....






食埋早餐又要執嘢......落左成朝雨......要停雨先可收營......





指定動作......




分工合作......





收得快又落大雨啦......





黑草羊.....





喱隻馬騮嘆朱古力......我影佢差D俾佢搶我相機.......





都吾少人釣魚......個個收獲就麻痳




入境處......海關





落曬大雨都係返西貢食晚餐......







2 則留言:

  1. d 馬騮好猖狂架....我個日去海下遇到一班單車友...佢地話一停低架車休息...d馬騮立刻過來搶嘢...小心...小心.....
    [版主回覆12/08/2012 21:31:40]馬騮如果去到灣仔營地就大件事

    回覆刪除
  2. 我地係前幾個月都已見成群大魚•夜晚在黃石游來游去
    用盡辦法都釣唔到呀。。。。。
    [版主回覆12/08/2012 21:35:00]我本想影相,黑麻麻搞到我最後都係放棄

    回覆刪除