2012年11月18日 星期日

12-11-16貝澳三日两晚露營

離開海邊两星期好掛住海友......星期五十點幾輕裝入貝澳三日两晚......其實輕裝係老馮......


佢收工入貝澳吾駛帶行裝.....









十二點幾到營地.....今日有雨......明天轉冷但都有吾少人入營......







喱棵樹病左正在治療中......





我登記左7號營位......開始搭棚......吹下水做下嘢慢慢搞惦晒......17號位的人驚落雨提前一日走......


吾係呀......搬??未到三點......再玩過......好彩係小本營......再次搞惦已黄昏......







啱搞惦開始大風.....吹東北風......一定要擋住的風.....两邊再包住......暖晒......

冬天用喱個營四邊地下全包住吾入風......裡面暖粒粒......





大風大雨......冇得釣魚唯有明天請早......





營友來得海邊當然也想釣下魚.......






我就臨時做下食Q......隔離營的哥哥仔去玩幾個鐘都吾返來......銀包..電話......張檯就係路邊......





我只好通知辦事處......影相為証......





又全場爆滿......真旺場......





黄昏啦......老馮准備出動......





甘啱有人速遞生曰蛋糕......生日另有其人......





老馮話佢有自製蛋糕......





我的愿望就.......多謝老友記的祝賀......





今晚當然老馮出手......佢話我又要來露營......係屋企煮大餐你嘆......





營友一人一爐BBQ......又係自製碳爐......





我有個約會.......食飽係時候開工啦......








三點幾成個沙灘又係我倆人......





執嘢回程的時候啦......





陰陰天......最驚落雨快手D......





冇時間只好睇人玩......





返屋企開餐......我D禮物......





期望下次好快......


沒有留言:

張貼留言