2012年10月28日 星期日

12-10-19/10-23貝澳(一)

過完中秋天氣特別爽......露營一流.....啱返港就有營友揾我去灣仔露營......又有D揾我去貝澳......


其實我都好想去灣仔......今年去少左......但老馮放左幾日假要返工......我唯有去貝澳啦......最緊要我有得出發......


一早我就出動.......喱D係我必帶的行李.......










11點前到達營地......熱爆之後營地有所改變......




警察睇門口?????





警察多左巡邏.......營位全滿但好寧靜.......





多年來爆屎渠.......終於有行動啦......








.來到營地啱好有十幾個營地的人走......我又够運.......立即起大本營......太大風唯有要起擋風.......

一人慢慢玩......







搞惦後先開晒門.......






好耐冇見的老友......CALL佢地來玩幾日......





知你去揾食啦......




營地多左個導遊......




1 則留言:

  1. 老友又相聚唔錯喎
    .權哥你好呀!好耐無見你.希望遲下有時間同你哋大家見下面
    [版主回覆01/06/2013 06:03:20]最開心當然是老友相聚.....

    回覆刪除