2012年9月4日 星期二

2012-8-14/8-24貝澳露營單打(上)

老馮近來好忙......,難玩的我只好單打......,冇有驚一人照入貝澳......難舍難离......,四出四入.....


勁好玩





營友好食好住......





大隻左......又吾舍得走.......






星期二一早爆營......出外靠老友......還好都有27-28營位.......




但為左去厠所方便唯有等多幾個鐘......





天黑前扎左小本營啦......一個人都幾爽.....二曰一夜超迷你天幕好Q版......





喱個影后一睇就知邊個啦......





好耐冇見的營友......一見面就打風......不過早就决定要返啦......





打風後爛玩精一早入營......





傍晚老馮電話通知放我大假......我立即行動入貝澳......當然爆營啦.......喱個位幾正......訓一晚再算....





第二日成功揾到營位......又搬屋啦.....





喱個位都幾搶手......





星期六天氣超爽......沙灘又人山人海.......




巴士站也一樣......所以我再夜D走.....返去睇下老馮有咩吩咐.......搞惦再返來.......




星期一11:30來到營地......办事处排晒隊......11:45開始登記......大陣象......真麻煩......




隔离有食焦.....小本營冇問題......




星期二輪到我地喱道清洁......一早起身搬營......又要排隊攞位飲茶......同D哥哥仔玩下......








姐姐笑到幾開心.......









搞定個營位......簽左入伙紙......開工啦......办公啦......







香港仔揸來探營......有冇人搭順风車......我又返去......不過暈車浪.....





唯有搭車返去......好快又返來.....點解......原來不知不覺我更加鐘意左貝澳啦......想我吾來......好難啦......



再見!



沒有留言:

張貼留言