2012年8月8日 星期三

12-8-1朋友邀請貝澳露五日四晚(上)

 停左两個星期冇出動啦......好似周身吾舒服......屋企好似有嘢咬......啱好朋友邀請去露營.....    

而且老馮今個星期有時間.....還有初次玩露營的朋友.......我唯有帶佢地去貝澳......
.

搭11:30   3M入貝澳......嘩好多人去露營......星期三都冇位啦......落車要行快D.......










識飛都冇用.......全場爆满.......貝澳是個好地方......應該講香港是個好地方........





自由行特別喜愛來渡假......




要諗下去邊道渡假好呢搞到好似去酒樓飲茶咁.......






喱道不受管制.......吾錯......

十號風球的威力.......





都好彩有的運行.......遇到老友記.......又有營友走......16-18-19營位出外真係要靠朋友......

人吾可以冇朋友......



搞惦喱個營先再搞我大本營.......等阿B抖抖






幾嘆......




實再太酷熱......扎完大本營我就快暈低......真係驚中暑......抖順條氣先.......







等到黃昏邊先拉天幕.......多一层凉D.......來渡假當然要舒服D啦......開晒四門四窗勁通風......


再掛把風扇訓覺一流......







係時候我也嘆下先.......還有一個二人營夜D先扎......好少事.......



喱個吊床真舒服......





BBQ熱辣辣我去煲D粥食.......






老孫先頭部隊.......幾嘆.......








又幾好玩.......




因太熱住左一晚佢地提早轍退









2 則留言:

  1. 星期3都咁多人~我重唸住下個禮拜6, 日去添~
    而家睇怕都要轉地點啦~>.<
    [版主回覆08/11/2012 00:58:59]諗諗......或者好運有位......啱有人走.....

    回覆刪除
  2. 星期三都full,貝澳真的太受歡迎啦~~
    [版主回覆08/20/2012 01:23:58]太方便......或者現在放暑假......

    回覆刪除