2012年1月5日 星期四

11-12-20貝澳露營過聖誕--新年






祝大家新年快樂!!身體健康!!




一瞬間又一年過去啦......一年的風風雨雨帶給我不少的難忘回憶......
很開心有一幫志同道合的營友一齊玩.....露營......釣魚......行山......


我約定老友一早出發......來到貝澳營地感覺好寧靜.舒服....
做嘢啦......開始我們十四日的露營生活.......
同營友一齊過聖誕--新年......










我開始搭棚......喱D係我的指定工作......老馮遲两日先入營......







來到露營一定有好多裁剪縫製......加條拉鏈通風D......出入方便D......






應太大風沙我地營友全部起左防風措施....我地條村保安幾好還有食Q......









由天光搞到天黑......






老馮D大製作.......碳爐.....一百分超好用又環保......





營友陸續入營.......真happy........










 睇咩???喔有人係沙灘放孔明燈......
 





玩到吾想走......又多個爛玩精......





 
 

 
 佢就係粉紅色帳篷主人......自己縫製......







出梅窩購物.....沖個熱水凉......





老馮放大假......上网休息下......





終於出動釣魚......





 信吾信佢咁都釣到魚.......







大家都出動玩嘢......











第一日我釣的魚都够我同德姐两人晚餐......





 老馮入營啦開始全程釣魚......我同老馮幾日魚獲......








 
 
 老馮釣大沙鉆......

 
 
 



三條老馮釣的花......勁......



 


華哥两父子釣各一條......


 


我同老馮-華哥两父子四人一齊釣......







最後一晚我同老馮釣.....只好第日帶返屋企慢慢嘆......






華哥的收獲.......


 





返去炒蜆......






露營美食......









檯底有碳爐暖粒粒.......





 
 
 
 2012-1-2係時後回程啦......全日收拾行装......由朝拾到晚....... 返屋企啦......
 
 
 
 
 
 

 


88......















8 則留言:

  1. 紅姊你好多魚幾時請客?記得來年請我?你有好多朋友到探營。下次我來哈哈阿權
    [版主回覆01/05/2012 23:38:15]權哥請你吾到.......睇你是否玩神祕突然出現......但係你吾玩露營玩旅行......哈哈哈都係玩......希望下次會見到你同權嫂......

    回覆刪除
  2. 這麼長假期裡....你地的魚穫相當之豐富呀...............
    [版主回覆01/07/2012 04:20:26]都好開心......吾錯啦.......

    回覆刪除
  3. 終於有時間回應.先唔該多謝幫忙,令我們一眾可以歡聚渡過2011聖誕節.
    真羡慕有十四日之長假期,二月新年假期會否出動呢?
    始終未有機會一嚐貝澳魚鮮味道,有點失望,但因這原因,更渇望下次機會出席.
    [版主回覆01/07/2012 04:25:28]客氣客氣......暫時吾知幾時出動.......阿仔返來過年一個月......我冇理由出動.......到時再睇......

    回覆刪除
  4. 灣仔冇魚釣呀...D魚遊曬去貝澳呀..今個星期我地多數去貝澳釣曬你地D魚呀...哈哈
    [版主回覆01/10/2012 01:37:56]哈哈哈......貝澳D魚等緊你地......釣多D請我食......今個星期阿仔返來香港我冇得玩住啦......你地玩得開心D......

    回覆刪除
  5. 食物很吸引,海鮮似乎最豐收....
    [版主回覆01/11/2012 22:44:41]係啦......我今次露營生活十分開心......又好多營友......還有好多鱼釣.......都幾豐富......

    回覆刪除
  6. 你就好啦!嘆左半個月喇!
    好在遲一日黎先無咁凍咋!
    自制炭爐真係好好用喎!
    韓燒好吸引喎!等我又諗下整個小型炭爐燒先!
    收穫好好喎!仲係咁大條魚,成隻前手臂咁長,真係勁喎!
    做節飯真係好好餸呀!好有以前屋村feel, 大叫:食飯呀!之後個個番黎食!正!
    黎緊新年你又要出動喇!繼續唔好比佢停呀!GoGoGo!
    [版主回覆01/13/2012 01:58:04]係我都知足啦......你都有做好防寒吾駛驚......帶吾够最多早D閃......自制個炭爐又暖又省氣......你諗諗.......大家互相學習......今次收穫都吾錯.......都幾勁......冇諗到沙滩都有大條魚.....哈哈哈有運啦......過两次節當然要同營友食下飯......又要過下二人世界.....下次我大叫食飯啦你識做啦......希望有時間啦.....吾駛睇日子有時間一定出......想我停.....難難難......哈哈哈

    回覆刪除
  7. 自製炭爐!勁!

    我聖誕節都有去露營,好好玩呀!我之前買咗個天幕,但太大風唔識撐起佢,想問下,係撐起之棍先定綁咗D繩先架。
    [版主回覆01/14/2012 02:27:44]多謝你欣賞個炭爐......其實两種方法我都用過......大風我就會先用繩用活動扣扣住然後撐起扞再收緊繩......去玩多D你就會做到啦......幾時又去露營?有機會見到大家互相學習.......

    回覆刪除
  8. 好羡慕呀!請問知唔知貝澳營地有無熱水沖涼架?
    [版主回覆06/12/2012 01:02:01]冇!要自己煲熱水......

    回覆刪除