2011年10月9日 星期日

11-9-30/11-10-9三號風球灣仔露營十日

今次早就決定同老友記一齊去灣仔露營,誰知八號風過左又來多個三號,爛玩D人是風雨不改,不知不覺十日過去,超好玩...超舒服......而且有blog友-營友-老友記都來齊齊玩......

玩十日一定要帶大本營.....




blog來探營真開心......三號風球我大本營變繩陣......好彩頂德順.......




以下是營友_老友記D大本營......













高手出動......





我都玩下揾餐食.......






日日都有D魚仔食,又可以過手隱......















玩嘢......





又玩第樣_摘油甘子......







打完風落雨濕濕菇都開......





吾係玩就係吃.......最緊要開心......爽......














要回程啦,天氣吾錯,大家可以晒嘢......





又有嘢玩_今次係六人玩......




不知不覺好快十日過去......




喱個亭好旺成個星期都滿.......睇來政府要建多幾個風雨亭......俾D所謂露營人士<露營>












9 則留言:

  1. 等我做第一個回應啦!
    雖然得兩日玩,但很滿足.經今次活動,必須添置及更新一些用品.等下次唔好失禮街坊....
    紅姐,村長先生及太太,易生,易太,多謝照顧.下次再見!
    [版主回覆10/11/2011 00:45:00]中左招哈哈哈!!有六千大元可以添置好多新用品!!

    回覆刪除
  2. 紅姐:流晒口水la!! 真係冇可能架...........10日點渡過呢?? 我指食物呀!!你咪帶左成間屋去!(哈..我都知道唔係既,我講下jet!)好在你地食魚既..可以靠海食海....good呀!!好正呀!! 正到睇完有d失落呀!! 唔知道要等到幾時,先可以再見呢??掛住你呀!!
    [版主回覆10/11/2011 00:57:00]真係幾爽!食物都ok,有冰补充,天氣凉左就好D,吾駛帶間屋去,日日都冇魚食,吾駛失落.....好快就可以再見!多謝你掛住我呀! 我都希望早日見到你......

    回覆刪除

  3. 你地玩左成十曰利害.都釣到好多魚播.大把海鮮食.今個星期小小魚病左所以無去釣魚.
    [版主回覆10/11/2011 01:07:00]小魚你真冇用!!我由朝望到晚都冇吾見你,你耳仔痕嗎?冇理由上星期大豐收你地吾來......有人係馬頭釣大魚......
     

    回覆刪除
  4. mimi: 吾駛咁樣引誘我呀!! 去露營玩咁多日呀 !! 你紮營我實放心呀!! 三號風球吾駛驚!! 八號風球都無有怕呀 !! 個個都用晒大本營同豪華營!! 好熱鬧呀 !! 個甩屎大營可以坐到一圍酒人好勁呀 !! 你地日日都有成幾斤魚食!! 第時吾駛去街市買魚係屋企煮呀 !! 仲要條條大過手掌呀 !! 留番d比我釣好喎 !! 連墨魚都有收穫!! 最後點處置呢 ?? 好好餸呀!! 有魚又有大大碟肥雞 !! 呢十日係咪好大風呢?? 你個大本營都要關左一邊門 !! 得閒食下粥都好呀!! 可以清清腸胃!! 碟皮蛋隔離玻璃樽係乜呀 ?? 呢十日除左頭果幾日不斷落大雨同打大風 !! 之後都陽光普照岩晒你去玩咁多日呀 !! 係咪全程d所謂露營人士都霸住亭呀 ?? 咁好天都吾紮係出面!! 寧願困係個亭入面!! 似足難民營咁 !!
    [版主回覆10/11/2011 01:40:00]你有時間又吾來捧場......我紮營ok啦......蜘蛛陣哈哈哈......日日有魚食......多春魚.....三文魚......忘記做功課.......個甩屎係飯堂......大本營訓......豪華營冇本事太重........成海D魚等緊你出動......個两條係八爪魚......落左火窩......我炮制D魚都幾正.......小鱼煎D魚更正......雞一流......其實十日最大風係30號,八號風球過後個晚......係咸魚送粥又一流.......呢十日超正.天氣够爽.....咩係露營吾知明吾明......

    回覆刪除
  5. mimi:
    你好呀!我經常都會離睇你個blog有冇更新架!終於比你發現咗啦!
    原來露營真係好好玩,下次我都要過南營摘油甘子。你就好啦!可以靠山食山靠水食水,我第二次要十一月先去得啦!
    想問下黃石個邊扎營有冇流浪狗,地方好唔好架!
    下次有機會見面,參觀下你個營先~~~~~~
    [版主回覆10/12/2011 01:29:54]好多謝你捧場!你都中招啦!露營實再太好玩!油甘子現在大豐收!你都可以只要勤力D!一定有餐食!希望十一月我地有緣!黃石扎營我咩見過流浪狗!都吾錯,不過來左有時問都係會過灣仔,地方大D,參觀随便吾駛客氣!!

    回覆刪除
  6. 又勁-又叻- 钓到今多魚/海水唔凍呀,重落得水啦

    [版主回覆10/12/2011 01:36:50]叻就幾叻......有幾勁......吾够你威,有名叫.......我覺得好凍......但有人吾怕凍......

    回覆刪除
  7. 你好!看到你的blog後去灣仔南露營的,真的很不錯。
    其實哪天看到你了,不敢打招呼了。
    [版主回覆10/12/2011 17:20:00]你好啊!多謝你到訪!你幾係南營?我個樣好多人驚?有綠當然要打個招呼啦!

    回覆刪除
  8. 哇~~10日灣仔呀~我都想呀,不過我想我短期都唔會有咁的可能可以露營10日,因為一有長啲啲假期我又去咗玩~~.

    你吔都釣到好多魚呀~~
    [版主回覆10/13/2011 11:53:23]不知不覺玩左十日.......我地釣D魚仔揾餐食......如果吾係點維持十日.......哈哈哈......

    回覆刪除
  9. 嘩!好熱鬧喎!原來你十日都掛住我呀!哈哈!
    整埋d野食黎引我,真係想掉左部手機呀!哈哈!
    餐餐有餸加,全魚宴好正者!
    呢排公司開始多野做,今日都要五點先走得,真係唔知幾時再見喇!
    好住睇你d露營相回味下啦!
    [版主回覆10/17/2011 12:35:09]哈哈哈!!!中!我正想買手機.....有嘢做好事......我D師奶閒人.....想見面灣仔見......想喝又灣仔啦.......等我得閒又整D野你看下!!

    回覆刪除